webstyling.hu

Weboldalak

A mai vállalkozásoknak kiemelkedően fontos, hogy rendelkezzenek egy modern, arculatukhoz illeszkedő honlappal. Csak gondolj bele, ha szükséged valami új szolgáltatásra vagy termékre, akkor mi az első? Azonnal rákeresel az interneten. De gondolom ezzel tisztában vagy, hiszen másként nem olvasnád ezt a cikket.

Hogyan készül?

1. Felvesszük a kapcsolatot egymással, és kitűzünk egy időpontot, amikor tudunk találkozni személyesen, vagy online. Arra is van lehetőség, hogy csak írásban kommunikáljunk.

2. Az első megbeszélésen megismerkedünk. Bemutatod a céged, a célközönséget, elmondod a közvetíteni kívánt alapelveket, hangulatokat. Beszélgetünk a színekről, formákról, stílusokról és minden másról, ami fontos lehet a weboldalaknál. 

3. Elkészítem a weboldal drótvázát: ez azt jelenti, hogy megtervezem az oldalak elrendezését. Ebben minden fontos elem benne van: képek, szövegek, gombok helye, stb…

4. Ezen a ponton egyeztetünk, és ha megfelelőnek találod a tervet, akkor a következő fázis az oldal grafikus tervezése a vázlatok alapján.

5. Ha elégedett vagy a felhasználói felületekkel, akkor kezdem a fejlesztést, azaz az oldal felépítését. A grafikai tervek alapján elkészítem a felületet, aztán hozzáadom a kívánt funkciókat. Ezt követően tesztelem a weboldalt: megnézem, hogy megfelelően működik-e minden elem, valamint minden eszközön a kívánt módon jelennek-e meg az oldalak. Ezután jön az optimalizálás (sebesség, SEO), majd újabb tesztelések.

6. Megnézed a kész weboldalt, igény esetén ekkor még lehet változtatást kérni. Ha minden megfelelő, akkor átveheted a honlapod.

Weboldalak

A mai vállalkozásoknak kiemelkedően fontos, hogy rendelkezzenek egy modern, arculatukhoz illeszkedő honlappal. Csak gondolj bele, ha szükséged valami új szolgáltatásra vagy termékre, akkor mi az első? Azonnal rákeresel az interneten. De gondolom ezzel tisztában vagy, hiszen másként nem olvasnád ezt a szöveget.

Hogyan készül?

1. Felvesszük a kapcsolatot egymással, és kitűzünk egy időpontot, amikor tudunk találkozni személyesen, vagy online. Arra is van lehetőség, hogy csak írásban kommunikáljunk.

2. Az első megbeszélésen megismerkedünk. Bemutatod a céged, a célközönséget, elmondod a közvetíteni kívánt alapelveket, hangulatokat. Beszélgetünk a színekről, formákról, stílusokról és minden másról, ami fontos lehet a weboldalaknál. Bővebben ebben a cikkemben tudod megnézni, mivel érdemes készülni.

3. Elkészítem a weboldal drótvázát: ez azt jelenti, hogy megtervezem az oldalak elrendezését. Ebben minden fontos elem benne van: képek, szövegek, gombok helye, stb…

4. Ezen a ponton egyeztetünk, és ha megfelelőnek találod a tervet, akkor a következő fázis az oldal grafikus tervezése a vázlatok alapján.

5. Ha elégedett vagy a felhasználói felületekkel, akkor kezdem a fejlesztést, azaz az oldal felépítését. A grafikai tervek alapján elkészítem a felületet, aztán hozzáadom a kívánt funkciókat. Ezt követően tesztelem a weboldalt: megnézem, hogy megfelelően működik-e minden elem, valamint minden eszközön a kívánt módon jelennek-e meg az oldalak. Ezután jön az optimalizálás (sebesség, SEO), majd újabb tesztelések.

6. Megnézed a kész weboldalt, igény esetén ekkor még lehet változtatást kérni. Ha minden megfelelő, akkor átveheted a honlapod.

Mimi webáruház

Teljes arculat + logó + weboldal

A projekt során egy olyan webáruházat terveztem, amelyben 3 év alatti gyerekeknek lehet ruhákat venni. Az oldal célközönsége: a kismamák. A kínálat bőrbarát alapanyagok felhasználásával készült kényelmes babaruhákból, illetve kiegészítőkből és felszerelésekből áll.

A színek

A kéknek és rózsaszínnek vannak árnyalatai, melyeket „babakék” illetve „babarózsaszín” néven ismerünk. Ezek az elnevezések nem véletlenül alakultak így. Erős asszociáció társul hozzájuk, ezért számomra egyértelmű volt, hogy szeretném felhasználni az arculat kialakításakor. Egy semleges színt választottam ezek kiegészítésére. 

A betűtípus

A márkanévhez a Praise betűtípust választottam, mert ennek kézzel írt hatása illik a gyermek témához. Kiegészítő fontként egy modern talpatlan fontot használtam, ami a weboldalon is visszaköszön.

Képek, illusztrációk

A honlapra az arculat színeivel harmonizáló képeket választottam. Fontos szempont volt, hogy hangulatukban is tükrözzék a közvetíteni kívánt érzelmeket: vidámság, gondoskodás, kényelem, kedvesség.

UX, azaz felhasználói élmény

A tervezéskor fontos volt, hogy asztali gépen, tableten és telefonon is használható webáruház készüljön, azaz reszponzív weboldal legyen. A mobilos változat kidolgozásánál figyeltem a gombok megfelelő méretezésére, illetve a szövegek olvashatóságára a könnyebb kezelés érdekében.

Arra is kiemelt figyelmet fordítottam, hogy könnyen lehessen navigálni az oldalon, és keresés is került az oldalsáv menüjébe, hogy minél egyszerűbb legyen rátalálni a kívánt termékre.

*A képre kattintva megnézheted az élő weboldalt.

Mimi webáruház

Teljes arculat + logó + weboldal

A projekt során egy olyan webáruházat terveztem, amelyben 3 év alatti gyerekeknek lehet ruhákat venni. Az oldal célközönsége: a kismamák. A kínálat bőrbarát alapanyagok felhasználásával készült kényelmes babaruhákból, illetve kiegészítőkből és felszerelésekből áll.

A színek

A kéknek és rózsaszínnek vannak árnyalatai, melyeket „babakék” illetve „babarózsaszín” néven ismerünk. Ezek az elnevezések nem véletlenül alakultak így. Erős asszociáció társul hozzájuk, ezért számomra egyértelmű volt, hogy szeretném felhasználni az arculat kialakításakor. Egy semleges színt választottam ezek kiegészítésére. 

A betűtípus

A márkanévhez a Praise betűtípust választottam, mert ennek kézzel írt hatása illik a gyermek témához. Kiegészítő fontként egy modern talpatlan fontot használtam, ami a weboldalon is visszaköszön.

Képek, illusztrációk

A honlapra az arculat színeivel harmonizáló képeket választottam. Fontos szempont volt, hogy hangulatukban is tükrözzék a közvetíteni kívánt érzelmeket: vidámság, gondoskodás, kényelem, kedvesség.

UX, azaz felhasználói élmény

A tervezéskor fontos volt, hogy asztali gépen, tableten és telefonon is használható webáruház készüljön, azaz reszponzív weboldal legyen. A mobilos változat kidolgozásánál figyeltem a gombok megfelelő méretezésére, illetve a szövegek olvashatóságára a könnyebb kezelés érdekében.

Arra is kiemelt figyelmet fordítottam, hogy könnyen lehessen navigálni az oldalon, és keresés is került az oldalsáv menüjébe, hogy minél egyszerűbb legyen rátalálni a kívánt termékre.

*A képre kattintva megnézheted az élő weboldalt.

Amigurumi műhely

Logó + weboldal

Ez a weboldal egy egyszerű bemutatkozó honlap. A célközönség 30-60 év közötti nőkből áll, akik rajonganak a kézzel készített játékokért. Ez nem egy webáruház, az oldal főleg az “énmárka” népszerűsítésére szolgál. 

Színek

A rózsaszín előre meg volt adva, fehérrel és sötétszürkével kombinálva kellemes összhatást kelt. A weboldalra kerülő képek kiválasztásánál figyelembe vettem az arculati színeket, harmóniára törekedtem.

Betűtípusok

A kiválasztáskor nagyon fontos volt, hogy jól olvasható legyen a szöveg, és összeillő fontok legyenek. Címek: Abril Fatface, törzsszöveg: lato, kézírásos: Playball.

*A képre kattintva megnézheted az élő weboldalt.

Amigurumi műhely

Logó + weboldal

Ez a weboldal egy egyszerű bemutatkozó honlap. A célközönség 30-60 év közötti nőkből áll, akik szeretik a kézzel készített játékokat. Ez nem egy webáruház, az oldal főleg az “énmárka” népszerűsítésére szolgál. 

*A képre kattintva megnézheted az élő weboldalt.